Uutiset Elämänmeno Urheilu Puheenvuoro Näköislehti Kaupallinen yhteistyö Verotiedot

Raision kaupunki uudistaa ilmettään – Osallistu vastaamalla verkkokyselyyn

Raision kaupunki on käynnistänyt visuaalisen ilmeen ja brändiuudistuksen suunnittelun. Uudistuksen myötä Raisio haluaa kehittää mainettaan paremmaksi ja monimuotoisemmaksi. –Maine on tärkeä uusien asukkaiden ja yritysten houkuttelemiseksi kaupunkiin. Meillä on erinomainen sijainti ja tunnettuja yrityksiä, haluamme lisäksi tehdä tutuksi myös vihreyttä ja vapaa-ajanmahdollisuuksia, kaupunginjohtaja Ari Korhonen linjaa tiedotteessa. Kaupunki toivoo että raisiolaiset osallistuvat Raisio-brändin luomiseen. Suunnittelu käynnistyi kahdella työpajalla, joihin kutsuttiin eri-ikäisiä raisiolaisia kertomaan omasta näkökulmastaan kaupunkiin. Työpajojen pohjalta laadittiin verkkokysely, jolla kartoitetaan suuremman yleisön kokemusta Raisiosta. Kaikille avoin verkkokysely aukeaa maanantaina 15.10. osoitteessa https://raisio.kysyy.fi/ . Kysely on avoinna lokakuun loppuun. –Haluamme tehdä aidosti Raision näköisen ilmeen, siksi on tärkeää kutsua kaupunkilaiset mukaan. Olisi hienoa luoda tunnistettava brändi, joka tuo esiin kaupungin hyviä puolia rehellisesti ja omannäköisesti, viestintäpäällikkö Minna Heikkilä kertoo. Raision Kirjastotalossa avataan torstaina 15.11. pop up -mainostoimisto, jossa on mahdollisuus päivän ajan tutustua alustaviin suunnitelmiin ja nähdä ammattilaisten työskentelyä. Suunnittelutyöstä vastaa KMG Turku. Uusi ilme julkaistaan vuoden 2019 alussa.