Masku on myynyt tuotteitaan lähes pelkästään alennus­hinnalla, eikä juuri koskaan pyytänyt oikeaa hintaa, sanoo kuluttaja-asiamies – Esittää miljoonan euron seuraamus­maksua kalusteliikkeelle

Masku on myynyt tuotteitaan lähes pelkästään alennushinnalla, eikä juuri koskaan pyytänyt oikeaa hintaa.

Kuluttaja-asiamiehen selvityksen mukaan Masku johtaa alennusmarkkinoinnissaan kuluttajia harhaan.

6.7. 9:28

Kuluttaja-asiamies esittää miljoonan euron seuraamusmaksua huonekaluliike Maskulle. Asiasta kertoo Kilpailu- ja kuluttajavirasto tiedotteessaan.

Kuluttaja-asiamiehen selvityksen mukaan Masku johtaa alennusmarkkinoinnissaan kuluttajia harhaan. Selvityksen perusteella Masku on myynyt huonekaluja alennus- tai tarjoushinnalla noin 80–90 prosenttia niiden kokonaismyyntiajasta. Samalla yritys on väittänyt tuotteiden hinnan olevan alennettu sellaisesta hinnasta, jota se ei todellisuudessa ole perinyt.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos